Budapesten, a Westend első emeletén megnyílt a Lush legnagyobb üzlete. 2015. július 17-én délelőtt 10 órától egész nap mindenkit fürdőgolyó készítéssel vártak, az első száz vásárlónk pedig limitált kiadású vászontáskát ajándékoztak.
Az első hazai Lush üzlet 14 évvel ezelőtt nyílt Budapesten, a Szent István krt. 1. szám alatt. Sokak számára hosszú évekig ez a kis bolt jelentette az új utat kereső, kreatív és környezetbarát kozmetikai gondolkodást. Most azonban a közkedvelt bolt egy kicsit arrébb költözzött, és újjászületve, jóval nagyobb alapterületen várja a vásárlóit.
Emiatt érdekes az új, hazai Lush
Ez az első Lush bolt Európában, mely a cég fennállásának 20. évfordulója alkalmából Londonban, az Oxford Streeten megnyílt üzlet stílusát követi és ami egyben a világ legnagyobb három szintes Lush üzlete. A bolt alapterülete 80 m2, ami a kétszerese egy átlagos Lush bolt méretének. Az üzlet egy részét úgy alakították ki, hogy a vásárlók azt érezhetik, a saját konyhájukban vannak. Ez összhangban áll az interneten élőben követhető Lush Kitchen koncepciójával.
Nemcsak maga a bolt újul meg, hanem a termékkínálat is! Azok az újdonságok, melyek az Oxford Street-i üzlet megnyitójára készültek, fokozatosan a többi Lush boltban is megjelennek.
Szekrény: viktoriánus kori fából
Az üzletkialakításánál és berendezésénél tekintettel voltak a környezetbarát szempontokra. A bolt bútorzatához sok faanyagot használtak fel, de ezekhez egyetlen fát sem kellett kivágni! Ez mind újrahasznosított, régi faanyag, általában még a viktoriánus korból. A fal- és padlóburkoló lapok 50%-ban újrahasznosított anyagból készültek.
A függőlámpák között nehéz két egyformát találni. Nem csoda, hiszen ezek újrahasznosított, régi ipari világítótestek, melyek mellesleg gyönyörűek. Az új fényforrások környezetbarát LED égőkkel működnek.
A Lush-filozófia változatlan, önmagában is hat
A cég alapítása óta, 20 éve, a vezérelv: az innováció és az etika. A Lush forradalmian új szépségápoló termékeket alkotott, ezek közé tartoznak a pezsgő fürdőbombák, a zuhanyzselék és a szilárd samponkorongok. Mindig hangsúlyt fektetünk az olyan friss összetevők felhasználására, mint a bio gyümölcsök és zöldségek.
A Lush szigorú állatkísérlet-ellenes elvet követ, és támogatja a fair trade, valamint a community trade kezdeményezéseket. A Lush vezető szerepet játszik a kozmetikai iparban a túlcsomagolás elleni küzdelemben; figyelemfelhívó kampányokat folytat, és olyan termékeket fejleszt, amelyek csomagolás nélkül, „pucéran” hozhatók forgalomba.
Az odafigyelést díjjazzák
A Lush 2006-ban, 2007-ben és 2009-ben elnyerte az RSPCA Good Business Awardot, valamint 2006-ban a PETA Trailblazer Awardot is állatjóléti tevékenységéért. A Lush két alapítója, Mark és Mo Constantine 2010-ben megkapta az OBE (Order of the British Empire, A Brit Birodalom Rendje) kitüntetést a szépségipar érdekében végzett szolgálataikért. A Lush 2014-ben elnyerte az Observer Ethical Awards Best in Business díját, és a Which? magazinban a közönségszolgálati felmérésben a szavazatok alapján rendszeresen az élen végez.
Nem véletlen, hogy a Lush-nak 49 országban 925 boltja van.
Aki teheti térjen be a Westend új üzletébe és kényeztesse magát!
Gyönyörködjön és kérdezzen!
Már a látvány is gyógyít!
Szöveg alap: Lush
Fotók: Lush; irodalmibableves.hu